Lisebergsbunny

Kom precis hem från min andra intervju på liseberg.. Det gick inte riktigt lika bra som första gången, massa kluriga frågor, man skulle diskutera massa i gruppen och jag fick som vanligt ej fram min åsikt riktogt lika mycket som alla andra. Men men jag kan glädja mig år att jag är en av de 200 som gick vidare till andra intervju, det var trotts allt 6500 som sökte i år och de har färre plater än vanligt så oddsen är ju inte riktigt på min sida. Men det kanske ej gör så mkt eftersom jag hoppas på jobbet hos pappa mer.

Nu ska jag ta och packa mina grejer och gå till skolan om ett tag, som tur var slipper jag ju nästan hela engelskan eftersom jag måste hinna med bussen to Oslo... Iwwh på bussen ska jag äta baguett från Subway har jag bestämmt oxå, jättesugen ju. Får nog bli rostbiff som vanligt qw..

Kanske skriver mer i kväll eller imorn, om jag hinner mellan alla flyttlass som ska gå. Far min ska ju nämligen flytta. spännande att se nya lägenheten !

DOUGH D.



Grillad ska den ju vara oxå, med smaskig sweetonion dressing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0