Kvällsunderhållning

Nu när pappa och hans vän har åkt iväg till jobbet gör jag mitt bästa för att underhålla mig själv.. Inget speciellt bra på tv ikväll tydligen så jag tänkte att jag skulle spela en pokerturnering.. Det gick helt ok, kom på plats 21 alla fall och fick mig en liten slant.. Det störande var att om jag hade kommit på 20:e plats hade jag fått 50 spänn mer, vilket ej hade suttit fel. Men men jag är glad för det lilla, kan behöva alla extra slantar jag får nu för mitt paket från H&M hade tydligen kommit idag, jag får hämta det på måndag, spännande spännande ! har lovat far min att jag ska börja spara nu oxå, men jag har ju iofs inte lovat hur mkt ^^

Gonatt peeps !

DOUGH D.

PS. Ni måste lyssna på låten nedanför om ni ej kollade Så ska det låta innan, har lyssnat på den typ 5 ggr i rad nu och den blir bara bättre och bättre ! sånt gillar vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0