Jag ångrar mig...

Skulle ej ha lovat en massa med att städa och packa upp å bilder osv. Nu mår jag illa igen, har ingen ork eftersom jag ätit en kopp fil sammanlagt på två dagar, allt annat har kommit upp samma väg som det åkte ner. Jag har istället kollat på dagens One Tree Hill och Gissip Girl med my love när han tittade förbi, det var mys alla fall.. Vi har dock en dålig ovana att vilja göra saker som mest när man ej får det. Då kan det ju gå sisådär, när man är sjuk å allt...

Får se vad jag gör med resten av dagen, känner ej suget för nått speciellt just nu. Måste förbereda lite för intervjun imorn dock, man ska ju tydligen ta med en sak som påminner om ett lisebergsminne osv. Tycker det är lite kaxigt av dem, alla måste älska liseberg typ... Ne nu ska jag sluta klaga och ta mig en liten tupplur istället !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: pech

OTH och GG är så himla bra! ;D

2009-02-03 @ 18:44:45
URL: http://ffenomena.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv, tack så mycket söta du!

2009-02-03 @ 19:07:34
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0