Hemma och vänder

Hola todos ! Kom precis hem från skolan och tog mig en skogaholmsmacka och ett glas nyponsoppa om ni ville veta.. Frukosten imorse var desto smarrigare. Pojken min gjorde nämligen våfflor till oss! Jag hjälpte till genom att vispa lite grädde ^^

Ska nog snart ta första bästa bussen tillbaka till kungeelf, lär nog inte bli så mkt skrivandes i helgen kanske för imorn ska jag till IKEA och på söndag städar vi ur gamla lägenheten.. Och i kungälv blir det ju inget skrivande av för där hatar man sånt. Och Doughs internet är fortfarande paj så blir nog inte så mkt från det hållet heller. Det ber vi om ursäkt för .. Men men, lite längtan får alltid mig att bli mer pepp på saker så, vem vet. Kanske kan vara bra för er med ;)

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0