hej i stuugan

Just nu sitter jag inne hos vaktmästarna på pappas jobb och leker detektiv typ. Igår ringde pappa hem och och bad mig skriva ner några regnummer and I did så nu sitter jag här och googlar fram vilka ägarna kan vara. men tydligen måste man ringa för att få reda på det... Iaf såg pappa en bil köra in i en parkerad bil och sen wrooooooooom körde iväg utan att lämna en ynka lapp som förlåt så pappa tycker han gör en god gärning ifall han ringer till ägaren till den söndriga bilen och säger att han kan vara vittne ifall det nu skulle behövas.

Idag har jag vart ledig från skolan så jag har tagit en långpromenad i snön och tänkt på framtiden, fyfan vilken ångest man fick! Jag vet en massa grejer jag vill göra och jobba som men när det kommer till kritan är jag inte den som sätter mig ner och söker jobb, jag vill att de ska komma till mig, haha!
DoughT



Kommentarer
Postat av: Kajser

Jag lärde mig en ascool grej igår. Smsa registreringsnumret till 71456 så får man namnet på ägaren till bilen!

2009-02-19 @ 19:17:41
Postat av: Victuria

joo, jag smsade dit och de svarade att han hette Rahman panah, Akbar men på eniro fanns det ingen som hette så :s suck!



Vaddå? vad lärde du dig? :D

2009-02-19 @ 19:35:06
URL: http://victoria
Postat av: juliasbullar

ÅH, snyggt hår du har mannen!

2009-02-19 @ 22:45:48
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Kajser

Men det var ju det där jag lärde mig! Kanske inte var så coolt ändå :P

2009-02-20 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0