Halk-körning

Kom precis hem från en liten tripp med bilen.. eller liten och liten har fart runt på en jävla massa ställen. Pappa har en kompis som bor här ett tag för han har nyss börjat jobba på pappas jobb och har ingen stans att bo än så länge.. Igår gick hans bil sönder så vi körde först och hämta lite grejer för att fixa den, sen bort till nån mack där den var parkerad.. Sen var den fixad men vi hade fortfarande massa ställen att åka till,far min väll nämligen passa på när nån äntligen har bil - han har nämligen inte körkort än.. Håller dock på att ta !
Men men det roliga med det hela var att det kändes som om jag spelade ett tv spel hela tiden typ. Massa snö på vägarna gjorde att man gled runt massa och fick drifta lite i alla miljontals rondeller (cirkulationsplatser!) som finns här-... Okej där överdrev jag lite.. men skoj var det ! mest kanske för att det bara var 40 och 50 över allt så man inte behövde oroa sig för vad som skulle hända om man krockade.. Men jag kanske har kommit över min "åka bil" skräck lite nu. Kan ju hoppas alla fall...

Resten av dagen ska jag spendera framför mitt PS3 kan jag tänka mig.. Provade på Tony Hawk igår och det var asballt om nån är intresserad. Ska försöka avsluta karriären på GH oxå.. Har bara pyttelite kvar nu. Sen ska jag nog lyssna litemer på "New Moon" oxå, är för lat för att läsa :P Men den är så himla bra !

DOUGH D.

JUST DE DET ÄR JU TISDAG IDAG ! VILKET BETYDER SERIE-DAG ! Gossip Girl, One Tree Hill och The City ska det ju bli !


Lagom tisdagsunderhållning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0