Godmorgon världen !

Vaknade upp imorse och känne mig helt tvärt om från igårkväll.. Kvällen var verkligen värst, trodde jag hade fått en släng av influensan på samma gång. Hade ont i hela jävla kroppen samtidigt, plus att jag mådde illa som fan men vägrade tydligen spy. Ett helvete var det. Men det är väl som Dough säger att om man ej är sjuk ofta blir man destå sjukare när man väl blir det. Men men även fast jag känner mig mycket bättre idag kan jag ej gå till skolan för ens på torsdag tydligen, man måste vänta 48 timmar innan sista gången man spydde :P Ska däremot fuska och gå på min intervju på liseberg iallafall imorn eftermiddag.

Snart kommer mannen hit, så himla söt har han vart å kickat söta sms å frågat hur jag mår  hela tiden å massa sånt. Nu har han tydligen håltimme och frågade om han kunde komma hit "och sitta i vardagsrummet" haha.. Jag tror dock att han redan har blivit smittad !

Ska nog passa på att städa undan det sista i rummet och kanske packa upp kläderna i klädkammaren idag, så kommer kanske äntligen första bilderna på rummet upp sen ;) men kan ej lova nått, allt kanske kommer tillbaka när jag pressar i mig lite frulle.

DOUGH D.

PS. Har förövrigt en jävla ångest för matteprovet jag missar idag ! hade nästan pluggat ikapp ju, och tydligen får man inte göra om det nån gång. Vår kära lärare vägrar svara på mitt mail oxå, hatar sånt. Kul att nästa prov kommer vara nationella typ, sånt gillar vi ju ! NOT !DS.


Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg du har

Ha en trevlig dag

2009-02-03 @ 10:50:54
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0