Eskilstuna

Jag och min kära mor befinner oss just nu i Eskilstuna sedan torsdag. Vi ska iofs åka hem idag, men alla fall. Vi är här och hälsar på mormor som ligger på sjukhus här. Igår skulle vi äta där, mamma hade sagt till dagen innan så när maten kom var vi illa tvungna att tacka och ta emot. Maten såg ut såhär:


... och kostade 50 spänn.. Efterrätten var risifrutti, det var det ända jag åt..

sen skulle vi knalla hem till mammas faster igen där vi bodde och mamma hade köpt med sig blommor som hon ställt i vatten på sjukhuset under tiden vi var där.. Därför droppade det i botten. Vi satte dit en sån plasthandske som fanns på sjukhuset.. Efter ett tag så hade ett finger fyllts med vatten.. Det såg ut som en kondom som var fylld !




Idag ska vi som sagt åka hem vilket ska bli skönt. Jag ska försöka fixa så PS3:t funkar till min gamla tjocktv, för det gjorde det inte när vi skulle spela i onsdags.

Förövrigt skulle jag uppskatta om ingen nämner att det är alla hjärtans dag idag.. Jag gör mitt bästa för att förneka det alla fall !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: cathie

Usch vad hemsk, maten ser ut!

2009-02-15 @ 11:54:58
URL: http://cathie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0