En gammal goding

Förut fick jag ett vädigt sug efter OC.. Det har ej hänt på länge så ska slänga på några avsnitt nu innan jag somnar ! Nostalgitrip. Jag slänga in en liten "More About Dough" här med. Det var nämligen så att första gången jag och min kära pojke träffades själva för första gången kollade vi på OC. Båda är verkligen OC-nördar. Han höll om mig över axeln. Det var sött... Å mysigt ^^

DOUGH D.






åå nu får jag tillbaka alla dessa mysiga känslor.. Som jag har grinat till denna serien va? Har alltid tänkt mig att jag ska berätta om denna serien för mina barn och barnbarn. "När famor var liten tittade alla på en serie som kallades OC. Alla var kära i Seth Cohen, eller ja - alla fall farmor!"


Kommentarer
Postat av: juliasbullar

whaaaaaaaaaaat, vadå anna cornelia :D



hon är as söt ju, å värsta smaler ju.

2009-02-04 @ 12:18:35
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Therese

Ååh, OC, jag kommer ihåg när serien startade, gud så bra det var! =)

2009-02-04 @ 21:43:53
URL: http://theresestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0