DJ


Efter fikat här på kvällskuren satte jag på de senaste avsnittet av The City men tog en paus och kollade på vimmelbilder eftersom jag tycker det är superkuuuuul! Till min förvåning såg jag en massa bilder på en gammal klasskompis som var hade vart DJ på Nivå förra helgen. Inte ens i min fantasi kunde jag ana att det skulle gå "så långt" om man kan säga så, inte för att jag vet vad man tjänar på att det men... Visst jag och alla hans andra vänner på FB får alltid en massa bjuudningar om att komma och kolla när han spelar och han länkar alltid till olika radiostationer där han spelar på nätterna. Men jag har faktist alltid trott att det var fejk! Jag minns i 9:an när han inte ens kunde uttala accesoarer och hade en personlig assistent osv osv. men där ser man...


 

DoughT


Kommentarer
Postat av: klara

HAHA.

2009-02-20 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0