Disktrasor

Nu är jag äntligen (snart) klar med dagens sysslor, förutom min säng som jag nu har paus från att bädda rent. Jag ska inte tråka ut er med att berätta allt som har gått fel idag.. Däremot kan jag bjuda på att jag snart ska gå till affären och handla några "svenska" grejer som min far saknar när han numera bor i grannlandet i väst - ett kilo smågodis, tidningen M3, två doser av snuset kronan och disktrasor, tydligen så är de inte bra på att göra disktrasor där. En salig blandning blir det alla fall i korgen idag.
Min käre far berättade oxå att det är minst en meter snö där uppe.. Och att igår när de skulle köra bil hem till honom upp för den lååååånga branta backen höll de på hur länge som hellst och fick sedan backa de ca 800 metrarna.. Hoppas på bättre tur för mig imorn då.. För jag är ju så himla bra på att backa.. NOT ! eller de är väl inge större fel på det så, förutom att jag alltid ska ha gasen i botten när jag gör det typ :P

Snart kommer mannen och jag ska förbereda med att bädda med hans "Fredrika <3 Jonathan" påslakan ^^

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0