Cykeltur i det fina vädret..

Nu kom jag just in från en lagom lång tuur med cykeln i det fina vädret, vi fick helt enkelt ta o passa på eftersom det inte är sol alltför ofta! Det var jag Niklas och hans mamma och vi tog oss genom skogen till 4-H gården Kättilsröd och kollade på djuuuren. mer om det senare, nu ska vi åkta till stina och andreas lägenhet..

updt.
Nu är vi hemma igen och har precis ätit tacos, mums! Magen är proppfull så jag ligger i sängen och vilar medsans minman tror han är bäst i världen på GH, och det kan kan lika gärna vara en stund...tills jag joinar honom! haha
Nää, men ärligt talat så slår han mig för det mesta, men förr var det banne mig jämt, men nu vill mina fingrar inte hänga med i svängarna, buuu.

Cykelturen blev som sagt till kättilsröd och vi hade med oss lite saft till fika, jag hade gett allt för en korv, men jag hade inget att muta de små barnen med och sen antar jag att de hellre hade sett ankorna eller hästarna äta deras korvar än jag. That's life i guess...
Men vi bestämde att nästa gång vi beger oss dit ska vi grilla lite korv bland ankor, getter och kissemissar!
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0