Workoholic

Idag började jag jobba vid 07.45 som dough. Jag slutar dock ej för ens runt halv tolv. Det betyder ca 15 arbetstimmar för mig idag. Gissa om jag är trött! Men nu är det chill, efter båtgrejen åkte jag direkt ut för att passa lillan och hon sover nu så det är bara att hugga in i pankisarna och chokladen i kylen. Det är jag verkligen värd efter en dag som denna. Kommer antagligen somna på soffan, men det är ju bra för när jag väl är hemma sen kommer jag kunna sova i ca 5 timmar innan det är dags att gå upp igen för att jobba!

Som ni förstår får bilderna därför vänta ett tag till. Kan ej lova nått men kanske kan fixa imorn om jag ej är helt slut efter allt jobbande!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0