What to do today?

Det är lördag, jag är ledig hela dagen, men har ingen aning om vad jag ska göra. Några förslag är:

-Tvätta och städa lite
-Gå till H&M och spana in massa fina kläder kan köpa när jag väl får råd (var inne på hemsidan igår och ville klicka hem massa fint men är ju ej så lätt nät jag bor här)
- Gå till Hasse och Elena och vara med dem och Ines hela dagen
- Gå till Hasse och Elena och ligga vid poolen hela dagen
- Vara hemma och mysa och kolla massa bra filmer
- Vara hemma och plugga lite spanska, jag tog ju trotts allt med mig lite anteckningar och så från skolan som jag ej öppnat än...

Ja någon av dessa saker kommer jag antagligen göra, eller flera.. Men först - frukost ! Ska kolla klart på Harry Potter och Halvblodsprinsen samtidigt tror jag, lyckades få hem en riktigt bra version igår. Lite förvirrande dock eftersom jag läser den sista boken och kollar på den näst sista.. Dessutom har jag laddat ner alla tidigare filmer oxå för jag blev så sugen på att ha ett maraton nån dag.. Ej idag dock för de är ej klara!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0