SÖTAN!!


Idag var jag barnakt igen, varken Alice eller Emelie ville bada idag eftersom dom hade gjort det hela dagen med dagis/fritids men dom ville endå hitta på något som inte var "hemma". Efter en stund på lekplatsen och hos hönsen åkte vi till 421 och kollade i affärer. Det har inte varit en sån händelserik dag idag men det är skönt när det är slappt ibland. Imorgon hoppas jag att jag får jobba morgonpasset på Havets grand prix för det verkade som om det var lite slappt att komma igång men sedan vill jag ju självklart göra något också. Jag hoppas jag och doughs blir utplacerade på fortet för annars får vi inte se tävlingarna utan bara där alla stånd och sådant är. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0