Söndag

Hej igen, nu är internet tillbaka så jag slipper stå på varma balkongen. Jag kom hem från lunch hos hasse och elena för ett tag sen, sitter jag vid datorn och tar det lite lungt så att säga.
På förmiddagen städade jag som bara den, torkade alla golv, städa mitt rum och badrummet mkt noga. Sen kom hon som skulle kolla på lägenheten med nån kille, hon var tydligen ej 18 utan 26 och kom från Brazilien så man förstog ej vad hon sa knappt. Men hon verkade trevlig alla fall. Imorn kommer en till om jag ej förstod fel..

Igår spelade jag och Elena padel, båda var ungefär lika bra/dåliga så vi ska spela en gång i veckan nu har vi bestämt! Imorgon ska vi även kolla upp de kurserna vi ville gå, fanns en hel del intressant. Vad det är vi funderar på får ni veta i ett senare skede ^^

Nu ska jag fortsätta slappa !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0