Sommaren med Göran

Nu är jag hemma från bion, eller jag var hemma för en stund sedan men jag har gjort lite annat. Jag har aldrig riktigt gillat humorn på tv4 om man säger så men det känns som jag är lite smånegativ till allt, haha! Men filmen var faktist jävligt rolig, vid vissa tillfällen skrattade jag så att jag hade ont i magen! Skadeglädje är ju den sanna glädjen sägs det ju och tjejen som har ticks i filmen var ju helt galen. Vid lite småromantiska tillfällen föreställde jag mig att hon skulle börja ticksa järnet så jag började asgarva för bara det, haha! ag rekomenderar verkligen filmen om man vill ha sig ett gott skratt, min man trodde den skulle bjuda på mer men jag, Emma och Danielsson var iaf helnöjda. Nää nu kallar sängen, imorgon ska jag se till att ta en tur till Chilli igen. Godnatt // DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0