Snart smälter jag nog

Jag tog mig den lilla utlovade promenaden nyss, men inte var det mkt svalare nu än på dagen. 30 grader visade det trotts att solen har gått ner för länge sedan. Det blev ej nån lång promenad eftersom det var lite sent och jag ej hittar vill jag ej ge migg ut på några dumheter i min ensamhet. Musiken var dock med och peppheten oxå för den delen. Nu sitter jag med datorn på balkongen för att försöka svalka mig lite, eller snarare hindra kroppen från att bli överhettad som den lätt blir inne.. Funkar ej så bra här ute heller eftersom det som sagt ej är kyligt ute heller.
Nu ska jag gå och lägga mig, är trött som aldrig förr känns det som ! Eller där ljög jag, jag ska äta melon först, sen sova !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0