Snabb uppdatering

Jag var med Ida och Kajsa en stund igår och fick stressa hem som tusan för Niklas och Daniel snart skulle komma förbi och hämta upp mig för att sedan åka ut till Michel. Det var väldigt stress stress men det fixade sig iaf, kläderna fick jag på mig här, sminket hos Niklas och det vågiga håret hos Daniel, haha! Jag valde att ha mina replayklackar igår men jag vet sedan innan att dom glappar som tusan även fast det är stl 36 så jag proppade skorna fulla med inlägg och det satt som ett smäck med dom plus mina strumpor under strumpbyxorna. Väl hemma hos Daniel var det ingen som kunde köra oss vidare så vi fick GÅ ca 1mil uppskattar jag så det är väl ungefär 5km eller nåt i verkligheten men som tur var fick jag låna ett par flipflops i stl 40 eller nåt, gigantiskt! Lite trevligt att vi mötte Pontus på vägen men vi var tvungna att stressa där med så vi han förfesta lite så det blev ej så mycket snicksnack.

Väl i stan hade Michel bokat bord på Vasastan men det var 23 eller något så några stycken gick vidare till Bryggeriet för lite nachokorg mm. Från Vasastan till bryggeriet börjar skorna glappa, fanfanfan, så niklas fick bära mig en bra bit. Efter bryggeriet kände jag att jag inte kunde gå nånstans med mina skor så jag åkte hem medan resten festade vidare. DoughT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0