Pax för en tjej !

Min rumskamrat Javi ringde nyss och sa att en tjej skulle komma och kolla på lägenheten på söndag, German flyttar ju i september. Han skulle tydligen kanske ej vara hemma då så jag skulle få fixa allt.. Jag får väl bara tacka och ta emot för jag vill gärna att en till tjej ska bo med oss, speciellt eftersom den personen kommer dela badrum med mig. Hon var tydligen runt 18-19 tror jag. Och på måndag eller nått kommer en till tjej som är 21... Eller hoppas det ej är samma tjej blev lite fundersam nu :S Men javi frågade igår och jag sa att jag verkligen föredrar en ung person, runt 20 och hellst tjej då. Stackarn här kommer jag och bestämmer det som har varit en lägenhet med tre killar alltid innan jag flyttade in, ska bli ändring på det nu :P
Om nån vill veta jobbar jag fortfarande.. Hoppas de kommer hem snart... Men jag ska ta bilen hem så det gör ju ej så mkt att det blir sent.. Förutom att jag är trött som en jag vet ej vad !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0