Nyligen hemkommen från staden

God kväll sverige ! Jag kom precis hem från stan där jag var med min rumskamrat Javi. German skulle oxå förlja med men han ko  aldrig hem så vi åkte utan honom. Vi var i gamla stan och åt lite olika tapas typ. En hade jag provat innan, med kicklingspett och guacamole på bröd, men de andra var nya, lite andra kycklinggrejer. Väldigt mycket folk ute för att vara torsdag och så sent. Familjer och unga, alla trängdes vid de små borden längs gatorna.  En glass blev det till slut med men då fick jag ta på mig en tröja för det är var bara 23 grader ute nu, så skönt att värmen avtar lite, speciellt på kvällen. Nu borde jag sova, för länge sen för jag var trött redan vid nio.
När min kära mamma läser detta kan hon kanske höra av sig, det var ett tag sedan.. Har hon kanske redan glömt bort mig, min egen mor? ;)

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0