Nää stackarn !

Jag - Greman, du har ej städat badrummet medan jag var i Sverige va?
German  - Näää.... Jag har ju oxå vart på semester... :$
Jag - aha, okej...
German - Jag kan städa imorn, är det okej? :$
Jag - Ja visst.

Nu står stackarn och skrubbar för fullt.. Han såg jätteskylldig ut ju, taskig känner jag mig, anklagande typ.
Haha dessutom tvingade mamma mig smygfilma honom med camen förut när vi pratade.. Han märkte säkert, jag låtsades undersöka och mecka lite med kameran.. Naaaw stackarn.. Trodde säkert jag filmade honom för han åt och är tjock och ej borde.. men så tjock är han ej nu ska vi ej vara sånna. Kraftig benstomme säkert bara !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0