Look what I got


blomma med spänne, h&m


"häststaty", Chilli

Som ni ser ovan var det enda jag köpte idag på stan en ganska så stor blomma att ha i håret. Skrattretande egentligen eftersom jag var ute efter mer men jag antar att jag borde vara glad för att jag behåller some cash money. Eller jo, jag köpte en till grej kom jag på! Såndär färgning till kläder, svart, så jag ska snart slänga ner ett par byxor som jag vill ha svarta. Innan jag skulle åka hem igen kom jag på att jag hade glömt att kolla ifall glas-smyckeskrinet fanns kvar på Indiska och jag + Emma letade runt som galningar efter skrinet!! När mina drömmar krossades och vi tröstade oss med att kolla på smycken så såg jag ett! Helt otroligt tänkte jag, men det var inte lika snyggt som det jag hade sätt + att det var en spricka i glaset så jag köpte det ej. Annars har det varit en mycket trevlig dag på stan plus fika med Emma och Anna. DoughT

Kommentarer
Postat av: dough d

men dough, jag kom på att du HATAR ju hästar eller? :O

2009-08-06 @ 11:40:15
Postat av: victoria

HAHA, jag veeeet! Men jag köpte den för att den var snygg. det fanns en ballerina också men den var så smal och hög och dendär var mer bred och hög så det fick bli hästen :p haha

2009-08-06 @ 12:42:42
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0