Lite lagom rödlila om kinderna sådär

Hej sverige ! ^^ Här sitter jag i vardagsrummet och har nästan redan börjat svettas trotts att jag kom ur duschen för ca 5 minuter sedan. Måste sitta här i det varmaste rummet hela tiden tydligen eftersom det ej finns internet i mitt rum av nån anledning :S hoppas verkligen det kommer tillbaka snart annars blir jag galen. Gillar ej att vara så social och sittar här ute med de andra varje dag. Jag föredrar ensamheten och lugnet i mitt svalare rum.
 Som sagt, varmt idag med men jag trottsade värmen och gav mig ut på en liten "löprunda" . När jag kom tillbaka efter ca 40 min hade jag den kostigaste färgen jag någonsin sett i ansiktet och hela kroppen rann av svett, det var alla fall en 30-35 grader. Jag orkade självklart ej springa hela tiden i den värmen, hade ej gjort det på vintern i sverige heller i 40 min så det beror ej bara på det men :P När jag då kom hem med min konstiga ansiktsfärg tog jag snabbt av mig till bikinin och dök i poolen och det var skönt vill jag lova! Ansiktsfärgen satt dock kvar nån timme efter... Jag hade ändå varit omtänksam mot mig själv tidigare på dagen och köpt mig en keps som jag ska ha när jag springer.. Solen rakt i ansiktet när man redan är kokhet är ju ingen höjdare direkt !

Idag var alltså inte bara dagen för min första och förhoppningsvis ej den sista löparrundan, men oxå första dagen tillbaka på jobbet efter semestern. La familia har ju oxå haft semester i tre veckor och Ines har ju därför vart med sina föräldrar varje dag under den tiden. Antagligen därav var hon ej så glad imorse när hon skulle sova och märkte att varken mammsen eller pappsen var hemma. Hon skrek som en stucken gris i ca 20 min men somnade tillslut efter många om och men. Efter tuppluren var hon dock gladare men fortfarande lite känslig sådär.Jag lät henne smaka lite äpple så blev hon tyst ;)

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0