Lite bilder från idag



 Vi satt i kassan idag igen och det var inte alla struligt som det var när vi satte oss där för första gången igår och då det fattades massa grejer men däremot var det lite andra problem som att biljetterna visade "ogiltlig" för dom som hade fribiljetter, vi fick stå till svars för varför det stod i GP att biljetterna kostade 150:- när det kostar 395:- och lite så men inga större problem annars.

Det var ju uruselt väder idag, regn och moln så det var inte alltför mycket folk som kom så det var rätt lugnt i kassan hela dagen så jag och Dough fick turas om att kolla biljetter till färjan till Frihamnen. Det var lite kul och omväxlande men det fanns inte så mycket annat att göra vid bryggan medan man väntade på färjan förutom att man kunde kolla på racet riktigt nära!. Dough såg första racet och ena klassen och jag såg klassen som inte har någon speed limit. Det racet jag kollade på slutade väldigt tragiskt, Lucas Oil (?) som låg på andra plats flög väl upp på någon stor våg eller något så båten voltade runt och hamnade uppochner så tävlingen fick avbrytas men fortsatte senare när båten hade bärgats bort, spännande spännande. 

Som jag skrev igår kan man skriva hur mycket somhelst men jag skippar det. Jag kan bara tala om att jag träffade gårdagens vinnare som tyvärr inte kunde tävla idag för båten var sönder, hör och häpna nu, det var en tjej! En sista grej också, JAG OCH DOUGH TRÄFFADE INGEN MINDRE ÄN HARALD, stolt typ. DoughT

 
 
Anka, Båt för 20miljoner, DoughD, DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0