Kortköp godkänt

Nu har jag äntligen min chic-tidning och min dosa samtidigt och har just skickat iväg en prenumeration på 10nr. Jag gick från att endast beställa 5 till 10 men jag tycker det är kul tidning som ger mig ro så det var värt att lägga lite mer på det tycker jag. Om det går som det ska nu ikväll och om min man känner för det så ska vi spela he curse of monkey island på Xbox, men då måste man köpa det över internet eller nåt knäppt så vi får se hur det blir med det.. Om vi väl laddar hem det har jag en känsla att någon kommer att fuska för när jag tog med mig dataspelet hit så fuskade en viss person så fort jag vände ryggen om, haha! Annars får jag passa på att säga godnatt // DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0