Just nu

ska jag titta på några avsnitt av Privileged, jaghar bara sett pilotavsnittet innan och lite snuttar då jag zappat på tv:n men inte mer. Jag tror jag går och gör mig en kopp varm choklad och kanske tar mig en kvällsmacka och efter några avsnitt kommer nog sängen kalla. Imorgon är en toppendag förhoppningsvis eftersom min man kommer hem igen efter att ha varit borta i en vecka plus att jag, Dough och Emma antagligen ska till Liseberg över dagen. Jag har inte riktigt koll på ifall Anna ska med jag tror hon inte kunde hela veckan men jag antar att någon har smsat iaf och frågat!? 

Imorgon börjar ju kulturkalaset också så vi får hoppas på att det inte är knökfullt imorgon på lisse, inte för att det händer något speciellt där men antagligen lockar kalaset massa folk till Göteborg och dom kanske tar sig en tur dit. Jag kollade igenom programet idag men hittade inget som lockade förutom Veronica Maggio och Magnus Betnér + Özz och lite fler som kommer till Bältespännarparken på Torsdag 21.00. Jag och min man ska dit och dough skulle tydligen också dit men inte på tisdag hoppas jag ;) Godnatt // DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0