Jag trodde min tid var kommen

Alldeles nyss när vi var påväg hem ifrån Kungälv efter att ha lämnat av Sten och handlat på City Gross så trodde jag att jag skulle dö. Jag hann inte riktigt reagera men det var väl inte min grej eftersom jag inte kör men rätt som det var sprang ett rådjur ut mitt framför oss och vi körde i typ 70km/h. När jag väl får syn på den är den mitt framför bilen opch jag skriker utan helvete för att bilen fortfarande rullade som vanligt men sen bromsar vi och massa grejer från baksäter flyger ner på golvet osv. Som tur var krockade vi inte men jag antar att vi smekte lite hår. Det var allt just nu, jag måste ut till grillen för det är grillning idag igen fast hemma hos mig, bilder från gårkvällen kommer senare. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0