Havets grand prix

Det blir inget mer solande för mig, jag kräver hav när det där sånhär hetta! Så jag kan ju passa på att berätta vad jag och kanske Dough ska jobba med i helgen. Det började med att Niklas mamma tipsade mig om en hemsida som man kan bli medlem på och där kan man sedan anmäla sig till olika tv-program där dom behöver folk som sitter i publik eller så kan det ligga ute en annons där dom söker roller till filmer osv osv. Just nu är det Havets Grand Prix här i Göteborg och Niklas mamma tipsade mig om att dom behövde eventpersonal och hon ska själv jobba där lör-sön, så jag anmälde mig och ska nu jobba där under helgen. Vad jag kommer få göra vet jag inte men dom sökte personal till VIP-området där man ska ta emot gäster, kolla av listan, hjälpa folk till sina platser och ta emot bokningar. Det ska bli otroligt spännande och jag är pepp som bara den! Sen är det inte dåligt att man tjänar pengar på det hela också. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0