"Göteborgs"kalaset

Göteborgskalaset aka Kulturkalaset är ju i full gång här nu och det har nog ej undgått någon. Massa människor på stan och roliga saker att titta på. Ikväll ska jag, Jonathan och Gustav åka in och kolla på Magnus Betnér bla i nån park. Förhoppningsvis stöter vi på Dough och hennes man och kanske emma oxå.

Just nu befinner jag mig i kungälv för andra men inte sista gången idag. Jag ska nämligen hjälpa Jotha* att dela ut GP inatt som jag gjorde imorse oxå. Upp vid två och sen dela i några timmar. Jag som hade iofs lovat migsjälv att aldrig mer utsätta mig för det efter sommaren av skräck 2007 men detta är ej lika farligt för detta är ju radhus och ej i stan. Inatt ska jag dock göra det själv, imorse hjälptes vi åt. Jag kanske tar med mig vovven ^^

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0