Från godisråtta till stl 38

Nu kom jag hem, jag har jobbat från 16.00 så det har varit en heldag utan data. HUR HAR JAG KLARAT MIG (?) kan man ju undra men det är inte så svårt när han har två pratglada töser, nån kokosboll och en bra film på tv:n. När töserna hade somnat kunde jag njuta av mit senaste nummer av CHIC. Jag tycker det är lite kul för när jag var på bibblan sist hittade jag en bok som chefredaktören på chic, Charlotte Flinkenberg har skrivit. Hon har skrivit en bok som heter från godisråtta till stl 38 som handlar om hennes väg från att vara grovt överviktig till stl 38. Hon har tydligen skrivit en mer bok men det såg jag ej. Tänkte bara dela med mig om det.. DoughT


Kommentarer
Postat av: fredrika

usch jag gillar ej alls henne !! såg du ej när hon hade ett eget tv-program typ.. så jäääkla störande när hon pratar och så.. men tidningarna är ju bra ! :p

2009-08-27 @ 23:02:13
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja de va inte helt fel! Ha de så fortsatt kul i spanien :)

2009-08-27 @ 23:51:33
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/
Postat av: K

jag har legat inne nu sex gånger, slutenvård, psyk vet du... jag är djupt deprimerad, har haft en ätstörning, skadar mig, har mycket stark ångest dagligen, försökt begå självmord x antal gånger...



svarar det på nån av dina frågor?

läs gärna min blogg =)



jag kämpar med mig själv, försöker må bra, har inte mått bra på över tre år nu... men jag fortsätter ändå!

2009-08-28 @ 00:11:33
URL: http://screamoutloudly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0