Framme och första olyckan väntade bara runt hörnet...

Har precis ätit frukost efter första natten i lägenheten igen. Var helt själv inatt, de andra är väl på semester antar jag. Saker och ting såg ut som jag lämnade det, förutom att toaletten hade blivit ännu skitigare, massa damm och hår så nu ska jag säga till på skarpen !
Blomman hade alla fall överlevt och datorn stog kvar.

När jag vaknade imorse då var det bara att ta fram skurhanskarna igen för för andra gången på den tiden jag bott här hade saker läckt för mig i kylskopet, förra gången var det mjölk, denna gången cola ! men flaskjäveln var inte ens öppnad och läckte ändå !  grrr var bara att börja att torka och skölja av allt... Dessvärre hade vi ej nått hushållspapper så fick öppna ett stort paket med servetter som låg där och ta dem :P

Just ja, resan igår gick finfint oxå, landade i madrid redan vid tolv på dagen och hade då sovit mestadels av flygresorna eftersom jag investerade i en sån uppblåsbar kudde som är som en hästsko. Jävligt läskigt dock för ju högre upp man kom i luften fylldes den med mer och mer luft, fick tömma ut flera gånger så den ej skulle explodera.. Sen när man landa var all luft borta igen typ. Men väldigt bra investering som sagt för jag sov hela tiden och brukar ej kunna sova alls !
 Väl framme i madrid skulle jag ju åka massa metro igen och sen ta bussen till Logroño. Metron gick bra men väl framme skulle ej bussen gå på en och en halv timme så var bara att vänta.. Sen tog själva resan 4 timmar, men jag sov lite och kollade Benjamin Buttons så det gick oxå halt okej. 
Hasse hämtade mig och vi åkte hem dit och åt och så, bebben hade blivit hur stor som hellst ju ! söte^^

DOUGH D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0