Första utgången avklarad!

Ikväll har jag:

Gått ut för första gången i spanien
Gått ut med flickor som är 30 plus för första gången
Spenderat en hel utekväll och endast betalat 5.60 euro
Crashat en bröllopsfest
av misstag
Varit utanför en pub som heter Stockholm och en annan där det stod "Ingång"
Dansat till spansk och vanlig musik
Put my hands up till All the single ladies
Fått rödsprängda ögon av all rök inomhus !
Druckit ÖL ! utblandat med Gaseosa, en så kallad "clara" :P
Haft jävligt ont i fötterna eftersom jag var dum nog att som vanligt tro att jag på nått sätt har "gått in" mina högklackade skor
Varit ett huve längre än ca 80 procent av alla människor, inklusive klllarna
Haft jävligt skoj !

DOUGH D.

  


Kvällens outfit: Jeans, Gina
                       Skor, H&M
                       Svart linne (Med paljetter där uppe som ej syns), H&M





Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: :) skorna kostade 500 kr

2009-08-30 @ 10:08:58
URL: http://nikkibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0