Dagens - nytt & gammalt


Som ni kan se så har jag i mitt löshår. Det blir inte så värst längre utan bara tjockare och fylligare. Ni kan också se att det inte är samma färg som mina toppar eller vad det nu heter. Alltså inte bara längts ut men där det blonda var förut. Förjävla fult och därför åker löshåret ut nu men in senare ikväll eftersom jag ska köpa ytterligare en toning för att fixa till det som är lite ljusare. Igår var jag nöjd idag är jag missnöjd. DoughT

Kofta- vet ej vad affären heter men den finns i grandpassagen här i Göteborg
Linne - Monki
Byxor- ska bytas för jag spillde makrill på dom


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej, ja det var ett tag sedan, fast Stina har gjort det två gånger tror jag :D

kul att du stannade!<3

2009-08-31 @ 19:01:57
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0