CHIC

jag är nu hemma från backaplan, jag tog en sväng till Chilli för att köpa antingen några kuddar, en tavla eller massa ljushållare men jag kom dit 7min innan stängning så jag ville inte stressa runt och köpa något bara för att köpa så jag får åka dit någon annan gång igen. Sedan åkte jag och min man och skaffade oss lite föda för vi ska grilla ikväll. på kvällens meny står det majskolv, kött och potatisgratäng, mums! Jag fick också med mig tidningen chic hem, jag brukar oftast köpa den ifall jag ska köpa en tidning så jag tänkte ta erbjudandet att penumerera för 99:- för 5 tidningar. Synd bara att när jag knappade in allt och skulle betala med kortet så skulle man ha sin lilla dosa men jag har den hemma, suck. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0