Bubbelnarkoman

Nu för tiden när jag bor på egen hand bestämmer jag sju själv vad som ska finnas på mina två hyllor i kylskopet. Just nu består ena av bara olika drickor; cola ligt, gaseosa (typ som bubbelvatten men smakar mer som sockerdricka^^), fanta free och aquarious eller hur det stavas. En typ energidrick fast ändå ej, nästan som vatten men det passar bra till de två kexen jag tar innan jag knallar iväg på morgonen :P Mycket dricka alltså, men kan ju vara bra att ha i denna hettan. Jag köpte allt idag på vägen hem oxå, bra jobbat ! tar ju ändå ca 10 min att gå. Jag ska tillbaka till hasse och elena sen för vi ska handla, andra grejer då som de betalar.. All läsk tycker jag jag kan stå för själv även fast de brukar köpa cola. Men de onyttiga sakerna, som chipsen jag även köpte idag, står jag själv för :P

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0