Bienvenido a mi cocina


Köket i all dess prakt och glamour ^^ bordet äter ingen vid, alla äter i vardagsrummet, där står det riktiga middagsbordet men ville ej ta bild för där satt Javi.

Mina två hyllor i kylen och hela skafferiet.. Hyllan i mitten i skafferiet är den onyttiga snacks-hyllan.. Den är som ni er fullast... Annars, inte mkt men jag överlever; frukt, yoghurt, mjölk, flingor bröd och som nämt innan - dricka i massor.. Orkade ej ta med min dörrhylla men där står den stoora colaflaskan och en till mjölk :P

Haha detta måste vara det intressantaste inlägget på länge :P men i brist på annat så...

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: victoria

jaaa jag läste mejlet nu! trist detdär men det var iaf skoj :)

2009-08-19 @ 18:23:05
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0