Work work work

Har jobbat hela eftermiddagen och det var chill som vanligt.. Stekte på några köttbullar till busfian och kolla lite på Disney Chanel. Sånt gillar vi. Sen kom Sofia hem och vi pratade om hur sommaren skulle bli. Jag kan tydligen jobba där mycket i Juni vilket är gött för då kommer jag ej ner helt pank till España. Sen la jag in ett gott ord för Jonathan oxå för Johan kan tydligen kanske fixa jobb som fastighetsskötare. Mycket bra min lilla "extrafamilj," generösa som bara den. Lånar ut bilar och hus, bjuder med en på resor, lånar ut kläder och allt man kan tänka sig. Fixar jobb och lägenheter. Tänk sicka kontakter jag har, det var ju trotts allt jag som fixade denna lägenheten kan man ju säga. Därav fick jag oxå det största rummet ^^ nån belöning måste man ju få !
Nu har jag engelska läxa att göra, sen kolla massa tv och serier.

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0