Vad ska man välja?

Imorn fyller jag ju år, vilket det känns som om jag har nämt några gånger för mycket idag. I alla fall så är det ju alltid trevligt på många sätt men en favvo är ju att man får bestämma vilken mat man vill och det händer ju inte alltid på en tisdag ! Det svåra är ju bara att bestämma sig. Jag har ju teckenspråk imorn så maten blir ju efter det. Jag är sugen på my all time favorite - tacos, men det åt vi i helgen. Pizza funkar ju alltid. Men sen har jag typ inga fler förslag. Helt tom. Så himla tråkig nu när jag väl får välja.. Brukar ju ofta få välja men då bli det mest tråkiga saker eftersom pizza ej brukar accepteras i veckan.

Nån som har nått förslag på nått smarrigt?

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hm... fan jag vet inte.. röstar på pizza!

2009-04-27 @ 20:45:07
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag fyllde också år den 28:e :D

grattis på dig

2009-04-30 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0