Utgång

Imorgon skulle Dough och jag gått ut med nårga vänner men som förra gången övergav de oss i sista sekunden så nu är det bara vi två igen, men jag klagar ej för förra gången var mkt skoj och vi ska nog komma på nått upptåg denna gången med. På kinesiskan gjorde vi en lista var över vilka ställen vi ville eller kunde tänka oss gå till för att se vilka vi båda ville gå till. De stämde inte riktigt överrens om man säger så, fast båda hade Park Lane som trea så :P Min lista såg ut nått såhär:

Trägårn' (som jag ej kan stava till...)
Berså
Park Lane
Bryggeriet
Kungsgatan 19
Deja Vu
BLVD
Key Bar 
Gretas ....


Det var nog alla tror jag.. Nu ska jag ta och skriva upp oss på några listor och se om vi lyckas bättre med det än förra gången !

DOUGH D.



Söta Dough's vid förra utgången.. Alltid tveksamma bilder då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0