Utelåst

Är äntligen hemma ! var nämligen så att jag var hemma för en timme sen men hade ej några nycklar för de har Jonathan. Ringde runt lite och folket var på Avenyn och åt glass så det var bara att vänta. Behövde ej göra det så länge men vi har vart och storhandlat oxå. Tacos ikväll ska bli mums. Vär ganska länge sen.
På stan fann jag massa söta festklänningar på MQ faktiskt. Är aldrig inne där annars men de hade massa söta klänningar från PARIS KATE & I, kruxet var bara att de var lite stora, tillochmed st 34.. hmm de hade ej 32 heller men ska kolla lite mer innan jag bestämmer mig. Hittade ett par jättesöta högklackade skor oxå, men de var bara FÖR osköna, skulle bara förstöra hela balen för mig typ :P Jag köpte dock ett jättesött diadem med rosett !

DOUGH D.


Testade bland annat denna som var jättesöt på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0