Torsdag

Hemma efter min jobbiga morgonlektion. Kollar nu Ugly Betty, samma avsnitt som jag kollade på på eftermiddagshåltimmen igår.. Men va ska man göra? Jag ska söka lite mer på bil för mamma och mig ner till Spanien nu, vi har hittat några som verkar bra. Det konstiga är dock att om man hyr en från Avis eller vad det heter och lämnar den i spanien så kostar det 20 000 för två dagar typ :O men om man lämnar den i sverige kostar det 1500 för fyra dagar typ.. Konstigt konstigt. Därför måste vi hitta nån som kan åka med oss så mor min inte blir så ensam på vägen hem. Kan ju ej vara så kul att fara genom hela europa själv. Förövrigt så är det bara 250 mil dit ! låter ju ej så farligt ^^

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Victuria

Men kollar ni inte sånna firmor som lånar ut bilar gratis ifall den ska bli nerkörd till Spanien? så får man bara betala bensin själv..Jag har hört att det är rätt så många som gör så namnligen :p

2009-04-23 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0