Skärtorsdag

Imorgon är det skärtorstag, men bara i andra hand för det vi ska fira är Sabines födelsedag ! Massa flickor ska forst komma hit sen ska vi ut, destination unknown än så länge. Har dock skrivit upp oss på massa ställen som vanligt men jag hoppas på att få testa nått nytt.
Förövrigt så har jag precis målat naglarna påskfina i nån sorts korall röd färg, I like.

Idag har jag ej gjort så mkt, hämtade Charlie på dagis vid fyra och knalla hem och lagade pannkisar. Är trött som fan så det plugget som jag lovade mig själv att göra får tas hand om imorgon. Som vanligt har jag ångest över vad jag ska ha på mig imorn, men denna gången ska jag inte köpa nått nytta alla fall. Ska ta mig en titt i min lilla garderob. En av de 40 kläningarna jag har borde väl duga alla fall? :S

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0