Sista lovdagen

En trååkig dag för mig. Ska plugga massa idag med för det har ej blivit av så mkt de senaste dagarns. Sen träna lite ikväll oxå. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan och få lite rutin på saker igen. Känns som om det var en evighet sen jag var där sist.
Nu längtar jag massor till balen och sedan veckan efter det när jag ska till Spanien. Ska stanna där i 10 dagar ! Sen åker jag förhoppningsvis tillbaka i Juli och stannar ett år. Ska ju hem på jul och sånt men... Mamma och jag planerar att göra en roadtrip ner när jag ska börja i Juli, så jag kan packa en bil full och ta med mig så mycket som möjligt. Skoj med roadtrip ju ! iiwwh tänk alla bilskivor jag måste göra innan :D

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: clara

Jaa detsamma ! Men jag sakanr juh dig så klart. Det var inte igår, Vi får ses snart. JAG VILL SE DIG SNART!

Kan du i veckan?

2009-04-13 @ 13:37:26
URL: http://csf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0