Redbull, ja tack!

Imorse när jag satt på spårvagnen påväg hem ifrån körkortsteorin börjar det plötsligt lukta massa sprit & öl. Det sitter då två killar snätt bakom mig som antagligen supit hela natten och är påväg hem.. När jag alldeles nyss var på väg hem för andra gången idag och ca 7timmar senare sitter samma killar på spårvagnen! Helt sjukt. Den ena killen bar på en stor slagsäck eller vad det nu heter full med Redbull och frågade ut några småkillar hur ofta dom drack det. Stackars småpojkar som knappt visste vad det var men de tackade och tog emot. Småkillarna undrade hur kan kunde få tag på så mycket för det kunde väl ha vart typ 50 redbull och han bara flinade och sa -bry er inte om det, om ni inte vill ha dom kan jag ta tillbaka dom. Varför frågade han inte mig? :(
DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0