Påsklov

Inte mycket uppdateringar på senaste, men har ej varit hemma. Var på stan med Jonathan och Daniel nästan hela dagen i dag och pojkarna kollade på kostymer till balen, mycket skoj. Detta var fjärde gången jag har kollat med Jonathan och idag köpte han äntligen en ! Mkt fin och mörkgrå från Zara. Jag hatar verkligen att typ vartenda plagg på herravdelningen där är snyggt, men jag hittar aldrig nått till migsjälv.

Ikväll ska jag chilla och kolla lite tv, är trött som fan av nån anledning. Tror det är att jag sov för mkt inatt, somnade vid tolv och det har ej hänt på flera månader. Så kan det gå då.
Resten av denna påsktlovsvecka ska jag alla fall jobba en del i veckan sedan åker la familia till Oxelösund och jag stannar här själv. Blir kanske utgång fredag och lördag, men får se. Chill med lov alla fall, det gillar vi !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0