Påskafton

I min familj firar vi påsk på det vanliga hederliga sättet. Hela släkten samlas och jag är allmänt elak mot mina kusiner som trots det följer efter mig och vill leka... Idag har vi spelat fotboll med den nya superstjärnan Emil på 7 bast, druckit björksav genom sugrör, promenerat i skogen, ätit en helvetes massa grejer och sist men inte minst målat påskägg. Det nya för i år är att min man är med! Vi har tillsammans pyntat ett ägg med Jurassic Park-tema och det var verkligen inte min idé.

Snart blir det tårta och sen hemfärd för min del...

                                                                                                                              
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0