More About Dough | The hottest fucking sauce



Den starkaste såsen/röran jag har smakat är typ tabasco och det tyckte jag inte var så värst starkt eller gott för den delen, sen tål jag ganska så mycket och kan därför krydda huur mycket som helst typ, dock är det inte så gott. Så när jag grillade i söndags togs the hottest fucking sauce fram och jag var tvungen att testa!

Fyfasiken alltså, det rann tårar och snoret forsade ner, jag hade ingen känsel i benen och inte hjälpte det att dricka och hålla det kvar i munnen heller för då svämmade det över med saliv, nää fy! Såsen går nog inte att köpa i Sverige utan kommer från USA, så när ni åker dit kan ni ju alltid ta att testa. Jag måste påpeka att jag bara tog ytterst lite sås på nageln men trots det dog jag nästan.

    DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahaha, ajajaj! :D

2009-04-13 @ 17:01:03
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0