Liseberg och födelsedagsfirande

Det var alltså Liseberg som var dagens överaskning. Jag fick tillslut ihop lite cashmoney så det ordnade sig som tur var! Det var lite kul att min man fortfarande inte hade nån aning vart vi skulle när vi stod utanför Liseberg, men det var för jag gjorde en luring och gick en bit till..HAHA! Vi besökte Ben & Jerry cafét och tog en glass och milkshake som var lite väl annorlunda, gick på Pandavision och vann på Chips-hjulet, båda två faktist! Sen krävde jag revanch i luftskytte och vann!! Hela 45p fick jag och för att vinna ett pris krävdes 49, men jag är nöjd iaf!

Just nu är vi i Kärra och firar Andreas som fyller år idag! Han fick en fet kinderägg-gubbe, stor klubba från lisse och en Diesel tröja av oss. Det har vart en mycket trevlig dag idag..
DoughT


Kommentarer
Postat av: Ävelicious

Kolla in min blogg och läs om mitt senaste tips som får håret att växa snabbare ! :)

2009-04-27 @ 12:37:49
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0