Kopiatorkatapulten @ Mix megapol


bilden är snodd men eftersom jag idag har agerat kameraman tycker jag att denna kan lånas ut :)

Hör och häpna, jag och min man vaknade i ottan för att kolla in när Mix Megapol avfyrade det första kastet med deras katapult. Självklart är jag inte den som åker och kollar på en katapult helt random utan Andreas hade vart med och byggt den och själv konstruerat den så det var askuuul. Jag och min man har varit stammisar på Chalmers nu det senaste och tittat på mästerverket så jag känner mig delaktig i projektet för att jag har tillfört min goa humor, HAHA! Ni som vill höra lite av hur det gick kan säkerligen gå in på mix megapols hemsida och lyssna, Erik från morgonsoffan var lite småkul faktist vilket jag aldrig kunde tänka mig eftersom programmet är sisådär..
Just det jag glömde att nämna att katapulten ska vara med i en tävling där man ska skjuta iväg sin egna kopiator och det som under några veckor kommer närmast ett viss mål vinner en helt splitter ny! galet.
Annars har dagen vart kanuuunmysig och vi har spenderat mestadels av dagen på Marstrand och nu ikväll blir det utgång som sagt!
DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

min klänning köpte jag på gina.... ååhå

men den är sååååå söt!

2009-04-09 @ 22:21:51
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0